maandag 17 december 2007

Eenderde van de Nederlanders is bankhanger

Uit officieel en uiteraard zeer belangrijk onderzoek van TNO blijkt dat eenderde van de Nederlanders bankhanger is. Dat de invloed van deze website niet onder stoelen of banken kan worden gestoken is menigeen bekend, maar dat er zo'n aantrekkingskracht vanuit gaat had ik zelfs niet kunnen vermoeden. Met een ruim vijf miljoen tellende achterbaan en ledenpotentieel, zie ik hier een beweging ontstaan die ons land op zijn grondvesten kan en zal laten schudden. Gedaan is het met volksmenners die hijgerig de meute ophitsen, voorbij is de tijd van ridicuul gekapte politici. Bankhangers sta op en verenigt u!
Aanmelden kan uitsluitend door op alle advertenties hiernaast te klikken.

En weet: Uw stem telt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb gestemd! En wanneer hoor ik wat ik gewonnen heb? Enneh, geen Senseo s.v.p.

Anoniem zei

Aha, zo werkt democratie! Dat leren ze je niet op school!