dinsdag 11 december 2007

Zwijgen is zilver

Goed nieuws voor U trouwe lezer, ik leef nog! Bovendien gaat het goed met mij, zo goed dat ik deze weblocatie enige tijd vergeten was. Mijn excuses daarvoor. Maar U was minder vergeetachtig - zo blijkt uit de statistieken – waardoor ik meer dan benieuwd ben naar het waarom van uw regelmatige aanwezigheid alhier. Is het daadwerkelijke interesse, leedvermaak of bent u een verveelde webcrawler? Vertelt U daar eens iets over, dan zal ik op mijn beurt ook de zeepkist beklimmen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik geef de studenten een foldertje mee van elke ding dat ik doe, ook die van de TU. Daar heeft nooit iemand een probleem van gemaakt. De schoolleiding vond het zelfs positief dat ik me niet beperkte tot een enkele universiteit. Ga ik te ver? Ohja, ik heet Hedwig en ik ben eenzaam, heel eenzaam.