woensdag 18 juli 2007

Een nieuwe muziekluisterstoel

Vandaag is hij binnengekomen, de Rolls Royce onder de stoelen! Na maanden zoeken naar de ultieme muziekluisterstoel slaagde ik afgelopen maand in Antwerpen; het was een druilerige dag maar juist toen ik over de brug terugkeerde naar mijn hotel zag ik hem staan. Voor het raam van een luxe loft aan de Schelde. Deze moeder-aller-muziekluisterstoelen zou mijn droom om de optimale muziekextase te bereiken mogelijk maken. Althans dat was mijn hoop, daar ik er nog geen plaats in had kunnen nemen. Met mijn Nokia N95 maakte ik een paar kekke plaatjes en de zoektocht naar een dealer danwel importeur kon - zodra ik thuis zou zijn - via internet kunnen aanvangen.

Pardon, heb ik bovenstaande daadwerkelijk getypt? Mein Himmel, het is waar wat ze zeggen: 'waar je mee omgaat, daar raak je mee besmet'. Dat krijg je ervan als je teveel weblogs leest. Ik begin gewoon dagelijkse futiliteiten aan de buitenwereld mee te delen! Heb ik mij afgevraagd of iemand hier op zit te wachten? Dacht ik dat er mensen waren die interesse hebben in deze ontboezemingen der huislijke aard? Een muziekluisterstoel, het kan toch niet gekker worden?

U begrijpt, ik ga nu even op de bank hangen om de waan van de dag af te schudden. Schrijven over nietszeggende dingen, wat is in mij gevlogen? Doet U ook voorzichtig?

1 opmerking:

Anoniem zei

je moet ook uitkijken waar je gaat WILFEN! ;-)