woensdag 18 juli 2007

Kijkvoer

Mocht U - net als ik op dit moment - op de bank hangen, dan kunt u dit schrijven alleen tot U nemen door middel van een beeldscherm waar U naar kijkt. Of een beamer voor de patsers onder U, daar wil van af zijn. Maar om een kort verhaal daadwerkelijk kort te houden, wil ik U deze kijktip doen toekomen. Vooral Roger Scruton is een aanbevelenswaardige keuze. Hij leidt U in ruim anderhalf uur rond door zijn conservatieve denk- en leefwereld. Waarschijnlijk haalt U daar meer voldoening uit dan nog langer op dit weblog rond te struinen. En wellicht leert U ook nog waar Abraham de mosterd vandaan haalt!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga kijken!

Anoniem zei

Ik weet niet of ik anderhalf uur vol hou, er zit geen vaart in, pfhhh...

Dries den Haeterd zei

@Fred: Minder industriele suikers in Uw dagelijkse menu en de aandachtspanne schijnt aanzienlijk te verbeteren.